Bookfest de Lux!

De câțiva ani îmi doream să ajung la Salonul Internațional de Carte Bookfest sau Gaudeamus din București. Sunt târguri de carte și în alte orașe, dar cele grandioase sunt în București. Asta pentru că au o mulțime de evenimente: dezbateri, colocvii, lansări de carte, mult mai multe față de cele din restul țării. Cine a spus că trebuie să fii în Capitală ca să ai parte de cele mai importante evenimente culturale a avut dreptate! Anul acesta mi-am propus să ajung la Bookfest, eveniment ce s-a desfășurat în perioada 1-5 iunie la Romexpo. Mereu mi-am imaginat cum ar fi la un astfel de târg: forfotă, mulțimea de pasionați ce răsfoiesc cărțile, multitudinea de standuri pe care să le vizitez, prima întâlnire cu coperțile noilor apariții, participarea la lansări de carte, să pot să comunic chiar cu autorii preferați, să respir mirosul cărților și să-mi hrănesc sufletul hămesit de frumos și nu în ultimul rând, să achiziționez comori tipărite. E extraordinar câtă împlinire sufletească îți poate oferi un asemenea eveniment! Bine, asta daca ești pasionat de cărți, ca și mine. Așa că toate pânzele sus către Bookfest!bookfest-1

Dar ca să pot sta două zile am avut nevoie de cazare. Am prieteni, cunoștințe, dar nu am vrut să abuzez de ospitalitatea lor, așa că mi-am rezervat o cameră la un hotel. Un hotel care să fie destul de aproape de Romexpo, să nu străbat tot orașul, mai ales că nu îl cunosc și cine știe cât timp mi-ar fi luat. Am intrat pe net, am căutat cazare în Bucuresti și am găsit ceva foarte fain: Hotel Arc de Triomphe,ce face parte din lanțul de boutique-hoteluri Residence Hotels, primul din România.residence-hotels

image description
Arc de Triomphe
   Arc de Triomphe este situat în apropiere de Romexpo (5 minute de mers pe jos), lângă Arcul de Triumf si Bulevardul Kiseleff, pe strada Clucerului, nr. 10, sectorul 1. Perfect pentru mine!
Aveam cazarea asigurată, biletul de tren cumpărat și am așteptat ziua cea mare.
A fost o experiență memorabilă! În afară de evenimentul la care am participat, am fost impresionată de cazarea de lux. Cred că am stat la cel mai frumos hotel din București! Am avut condiții perfecte și cel mai important, am fost răsfățată.
   Saună și jacuzzi, nu beneficiez de acest tratament de răsfăț în fiecare zi, așa că… De la recepție până la camere totul este de o eleganță ce îți taie respirația. Recunosc că în tren am anticipat cu entuziasm întregul eveniment (unde comoditatea cazării joacă un rol așa de important), citind recenzii si văzând poze, totuși cu o umbră de îndoială (pentru că una este ceea ce vezi pe net și alta în realitate). Dar se pare că realitatea a depășit orice imaginație.arc-1-150x150slide3
   Camera pe care am rezervat-o dispunea de tot confortul: aer condiționat, baie cu duș (puteam să aleg cu cadă, dar am preferat dușul), menaj zilnic, uscător de păr (foarte util, asta chiar că nu mi-am luat în bagaj și am avut nevoie, pentru că m-am spălat pe cap și n-aș fi vrut să ies cu părul ud), telefon internațional direct, acces la Internet (aveam mare nevoie să-mi postez fotografiile de la târg, să-mi scriu impresiile în mediul virtual – ca să împărtășesc cu cât mai mulți prieteni experiența cultural-turistică și nu în ultimul rând, să vorbesc cu cei dragi de acasă).camera2
   Decorată cu obiecte din lemn masiv, materiale din bumbac egiptean sau lână englezească, camera era un vis. Personalul amabil, săritor și profesionist. După ce toată ziua am vizitat marele târg, seara am fost epuizată, dar împlinită sufletește. Totuși, oboseala mea fizică trebuia să dispară și am găsit remediul: saună si jacuzzi. Da, a fost o experiență relaxantă atât pentru corpul, cât și pentru mintea mea. Cei de la Recepție mi-au spus că au și servicii de masaj – o gamă de ședințe realizate de un maseur terapeut, iar eu nu am stat pe gânduri prea mult.arc-5
   Zona selectă si liniștită unde este amplasat hotelul îți dă o stare de bine și de confort total. A doua zi, revigorată după asemenea tratamente, mi-am dorit să văd puțin și împrejurimile. De la hotel nu faci foarte mult și poți vizita: Muzeul Țăranului Român, Parcul Herăstrău, Muzeul Satului, Muzeul Național de Istorie Naturală ,,Grigore Antipa”. Am zăbovit cel mai mult la Muzeul Satului și Parcul Herăstrău, unul dintre cele mai mari și frumoase parcuri din București.
    A venit momentul plecării și trebuie să spun că am făcut-o cu regret, pentru că cele două zile petrecute la Hotelul Arc De Triomphe au fost cele mai frumoase pentru mine. Am vizitat ceea ce mi-am dorit si am fost cazată într-un loc superb, care rămâne în amintire.
  Sigur, voi repeta experiența, pentru că în noiembrie se va organiza Târgul de Carte Gaudeamus, un eveniment mai fastuos decât Bookfest, și clar, nu pot să mă cazez în altă parte decât la hotelul cel mai apropiat din zonă, Arc de Triomphe. Nu ezitați să rezervați camere la acest hotel dacă veniți la târg sau cu orice altă treabă în București! Vă las şi numărul de telefon: 0040372150 700. Ca să vă fie mai ușor, intrați pe net și vedeți despre ce este vorba, puteți să aflați mai multe și de pe pagina de Facebook.
La revedere, Bookfest! Te aștept, Gaudeamus!
Vin, Hotel Arc De Triomphe, rezervați o cameră şi pentru mine!bookfest
Articol scris pentru competiţia SuperBlog 2016-Proba 6

Sursa foto: Residence Hotels-Arc de Triomphe şi arhiva personală

33 COMMENTS

1. Intr-adevar, daca trebuie sa stai in Bucuresti mai multe zile atunci iti trebuie cazare 🙂 . Daca vrei si conditii excelente atunci un hotel de rnume este bun. Depinde de buzunarul fiecaruia.
    Succes in continuare !

• Mirela, pentru carti facem destule :), dar trebuie sa avem grija si de sanatatea noastra. Daca facem drumul special de la sute de kilometrii, nu avem cum sa mai vedem titlurile bine daca suntem obositi sau adormiti de la distanta parcursa.

• Multumim Raluca 🙂 Si tu esti o parte din noi, de aceea te invitam sa ne cazam in acelasi loc. 😛

2. Foarte frumoasa prezentare. Chiar ca este dificil pentru noi, cei care stam departe de Bucuresti, sa luam parte la un eveniment cultural. De tinut minte locatia pentru cazare, nu se stie niciodata…

• Vero, tu chiar ai mult de mers, chiar ai nevoie de locatie pentru a te caza.

3. Ai pus poza si cu noi, ce dragut! Pai data viitoare, la Gaudeamus, venim sa te luam de la hotel!

• In Bucuresti intotdeauna se organizeaza evenimente de mare anvergura. Daca ai participa la targurile din Targoviste, atunci ai spune ca mai bine este la Cluj. Depinde de oras, depinde de impact. 🙂

• Poate ai noroc data viitoare si reusesc sa te surprinda cu targ de carti. Vei avea ce povesti.

4. Cu siguranta vei pleca rasfatata si mai bogata de la acest eveniment. Mi-ar placea ca sanatatea sa imi permita sa mai hoinaresc prin locuri frumoase indiferent de anotimp si distanta

5. Ce nu face pentru carti un om pasionat?!?
    Poate reusim sa ne intalnim la Gaudeamus.
    Incerc sa ajung si eu la lansarile de carte de pe 19 🙂

6. Sper sa ne vedem in noiembrie la acest hotel si sa mergem impreuna la Bookfest. Poti incerca sa vii si la Craiova in februarie cand este Gaudeamus. Nu-i ca la Bucuresti, dar macar suntem mai aproape de tine :)).

7. Ai avut parte de un rasfat regesc, iar locatia este deosebit de selecta si luxoasa! Nu am fost niciodata la o lansare de carte… spre rusinea mea.

8. Am auzit numai lucruri frumoase despre acest hotel si cred ca a fost o adevarata placere sa te bucuri de toate facilitatile de care dispune.
    Nici mie nu imi place sa deranjez persoanele pe care le cunosc in Bucuresti si daca este nevoie sa raman peste noapte imi caut un hotel cat mai aproape de zona in care am eu treaba

9. Interesant , la un targ de carte as merge si eu , dar ajung foarte rar in Bucuresti , de abia i-am convins pe ai mei sa mergem anu asta de ziua mea , am fost acum doua saptamani , de dormit am avea unde sa dormim dar mai greu cu ajunsu acolo.