Categories: Diverse

Participa GRATUIT la conferinta „Targetarea in campaniile online si offline”

Participa GRATUIT la conferinta „Targetarea in campaniile online si offline”

PR2Advertising.ro organizeaza marti, 3 noiembrie, conferinta „Targetarea in campaniile online si offline”. Evenimentul are loc la Premier Palace Hotel & Spa, incepand cu ora 10 si se adreseaza atat specialistilor, cat si antreprenorilor si pasionatilor de advertising, marketing si promovare online si offline.

Participarea la conferinta este GRATUITA, insa locurile sunt limitate. Pentru a-ti asigura locul la acest eveniment, este nevoie sa te inscrii trimitand un e-mail cu datele tale (nume, functie, varsta) la conferinte@PR2Advertising.ro. Dupa inscriere, vei primi confirmarea organizatorilor pe e-mail, in maxim 48 de ore. Mai multe detalii despre eveniment si inscriere gasesti in pagina conferintei: http://pr2advertising.ro/conferinta-targetarea-in-campaniile-online-si-offline-3-noiembrie-2015/

Sponsori principali: Carrefour Romania si SEOmark.ro

Sponsori secundari: Creative News, DP Collection, Lasermaxx, Invox.ro, World Class

Partener media principal: Romania Libera

Parteneri media secundari: 9AM, Acasa.ro, Business24, BusinessWoman.ro, Calendarevenimente.ro, Comunicatedepresa.ro, Fashion8.ro, LivePR, Mujer, Woman2Woman.ro, Ziare.com

Despre conferintele PR2Advertising.ro

Conferinta „Targetarea in campaniile online si offline” face parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing si promovare online si offline.

Despre PR2Advertising.ro

PR2Advertising.ro este un site de comunicate de presa care isi propune sa sprijine companiile in procesul comunicarii si sa aduca brandurile, produsele si serviciile mai aproape de target. Suntem constienti ca promovarea si comunicarea sunt procese importante in construirea imaginii unui brand si se reflecta in mod direct in succesul pe care acestea le au pe piata. Tocmai de aceea, sub sloganul „stay in touch with your target”, PR2Advertising.ro isi propune sa faciliteze comunicarea companiilor cu targetul vizat.

Despre Woman

PR2advertising.ro – Stay in touch with your target
Woman2Woman.ro – We like you just as you are

Mili - Literatura pe tocuri

Drăgan Milica (Mili) - Membru Fondator / PR / Editor coordonator - Admin. grup Facebook - Literatura pe tocuri

Recent Posts

Viv’Infernum – Strigătele răzbunării – Costin Neață – fragment

Viv'Infernum - Strigătele răzbunării - Costin Neață - fragment Titlu: Viv'Infernum - Strigătele răzbunării - …

2 zile ago

Ora albastră – Paula Hawkins – recenzie

Ora albastră - Paula Hawkins - recenzie Titlu: Ora albastră Autor: Paula Hawkins Editura Trei…

2 zile ago

Umbrele Demiurgului – Mircea Anghel – fragment

Umbrele Demiurgului - Mircea Anghel - fragment Titlu: Umbrele Demiurgului - dark fantasy/epic fantasy cu…

2 zile ago

Defecte perfecte – Alice Feeney – recenzie

Defecte perfecte - Alice Feeney - recenzie Titlu: Defecte perfecte Autor: Alice Feeney Categorii: Thriller,…

5 zile ago

Furtuna de zăpadă – Triona Walsh – recenzie

Furtuna de zăpadă - Triona Walsh - recenzie Titlu: Furtuna de zăpadă Autor: Triona Walsh…

6 zile ago

Romanian Gothic – Bogdan Piticariu – recenzie

Romanian Gothic - Bogdan Piticariu - recenzie Titlu: Romanian Gothic Autor: Bogdan Piticariu Editura Lebăda…

o săptămână ago