Cosuri cadou

   Cadourile intre intreprinzatori sunt o afacere mare, estimandu-se ca 6 firme din 10 ofera cadouri corporative in timpul sezonului sarbatorilor de iarna. Acest lucru este recunoscut de catre toti ca fiind o strategie inteligenta de marketing sub forma unei expresii sincere de multumire, celor mai fideli clienti, dar si angajatilor.

   Cheltuielile aparent mici cu un cos cadou pot aduce un castig mare daca acesta este oferit in mod corect. Cheia pentru a alege cosul cadou perfect este alegerea cosului care reprezinta aprecierea si sentimentul pe care vrea sa-l exprime compania dumneavoastra.

   Obiectivele in a oferi un cadou corporativ sunt de a le multumi destinatarilor pentru afacerile incheiate cu compania dumneavoastra si de a va asigura ca firma ajunge in topul listei afacerilor lor viitoare. Oferirea unui cadou este un mod rentabil pentru a construi un parteneriat cu asociatii valorosi, dar acest mod de a darui trebuie sa fie unul subtil, in limitele bunului gust, pentru consolidarea relatiilor pe termen lung.

   Cadourile pot fi si stimulente pentru atingerea unor niveluri definite de activitate, cum ar fi cotele de vanzari, imbunatatirea performantelor, stabilitatea la locul de munca. Destinatarul cadoului nu stabileste in mod constient obiectivele in anticiparea unei recompense pe cand beneficiarul de stimulare da.

   cos-cadou-craciun1-jpg     Inainte de a alege un cadou, trebuie sa alegeti destinatarul, din lista de clienti, furnizori, consultanti, consilieri, angajati, furnizori si prestatori de servicii, dar inainte de toate trebuie sa stiti care este bugetul de care dispuneti. In cazul in care acesta nu va permite un cadou pentru toata lumea de pe lista, cel mai bine este sa faceti o selectie a celor care au generat cele mai mari venituri companiei dumneavoastre si a caror activitate a fost cea mai fidela.

    Cosurile cadou gourmet sunt cadouri de afaceri remarcabile, deoarece produsele alimentare si bauturile sunt cea mai populara categorie de cadouri. Alimente delicioase precum ciocolata, bomboanele, cozonacul, biscuitii, fursecurile, vinul, sampania sau cafeaua sunt o modalitate convenabila de a combina cele mai populare articole corporative care vor avea un efect garantat asupra destinatarului. Beneficiarul va aprecia recunoasterea, iar compania demonstreaza bunavointa prin aceste mici atentii.

    Daca v-ati hotarat ca de sarbatori sa achizitionati cosuri cadou pentru a le oferi in dar, puteti consulta pagina web http://www.cadoulspecial.ro pentru a vedea intreaga oferta de cosuri cadou Craciun din care puteti alege ceea ce va doriti in valoare minima de 500 lei fara TVA.

5 COMMENTS

  1. Foarte util articolul. Si zic eu corect. Multa lume crede ca daca ofera un cadou de tipul acesta este suficient. Sau, mai rau, nu are un buget stabilit deja, ofera cuiva dar nu altcuiva. Iar in afaceri cred eu ca este destul de grav.

  2. Mie imi place la nebunie sa fac de sarbatori cadouri. 😉 Dar nu mai mult decat sa primesc, hihi. 😀

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.