Un eveniment reusit, o promovare neasteptata!
Un eveniment reuşit, o promovare neaşteptată!
Mi se întâmpla acel miracol la care fiecare angajat visează. Reușisem acolo unde mulți alți colegi mai vechi din firmă, în ciuda experienței, rataseră. Aveam, se pare, ceea ce se numește fler, iar olandezii cu care semnasem contractul trebuiau să fie aici în mai puțin de două zile. Ca să-mi termin treaba până la capăt, era necesar să mă ocup de toate detaliile vizitei lor aici. Timpul era scurt, panica creștea din ce în ce mai mult. Ochii șefului mă înțepau în fiecare clipă, dându-mi de înțeles că, pe cât de fericit fusese că semnasem contractul, pe atât de ușor îi era să-mi arunce visele în aer, dacă vizita olandezilor nu era demnă de cuvântul „impecabil”. De cealaltă parte a biroului, colegii mei, pe care spiritul invidiei îi adunaseră într-un soi de „echipă”, se rugau de vreo două zile pentru ca eu să greșesc. Centrul de conferințe trebuia să arate perfect, așa că am trecut la răsfoit posibilitățile pe care le aveam. E adevărat, în București există sute de spații în care ai putea să ai o întâlnire de afaceri de nivel înalt, însă nu se ridicau standardelor pe care le aveam eu în minte. Trebuia să aleg nu ce era mai bun, aveam disperată nevoie de perfecțiune. Așa am găsit Golden Tulip Times, profesionalismul ridicat la rag de excelență când vine vorba de spații destinate evenimentelor oficiale, singurul hotel din București unde nu aveam cum să dau greș. Desigur, olandezii au fost fascinați de ideea de a fi cazați într-un hotel cu numele „tulip”, dar și mai fascinați au fost de modul în care personalul hotelului au știut să comunice și să ofere răspunsuri pertinente la întrebările lor. Am ales „Ronda” ca loc de desfășurare a acestui eveniment de afaceri, dar și pentru conferința de presă de după eveniment. Pentru ca delegația olandeză să fie la curent cu toate detaliile actelor adiționale contractului pe care îl semnasem, am ales, pentru a doua zi a evenimentului, sala „Panorama”. Olandezii au fost impresionați de impactul vizual al luminii naturale din această sală de conferințe, dar și de spațiul generos. Priveliștea superbă spre Casa Parlamentului i-a fascinat și au recunoscut că ar avea și ei nevoie de o locație eveniment ca Hotel Golden Tulip Times, pentru a-l folosi ca centru de evenimente. După ce formalitățile s-au încheiat cu un succes care a depășit chiar și așteptările atât de pretențioase ale șefului meu, a urmat partea de relaxare.
Ne-am retras la restaurantul „Good Old times„, unde, în decorul modern, cu elemente minimaliste, olandezii au fost curioși să savureze preparate culinare tradiționale românești. Le-a plăcut foarte mult vinul românesc recomandat de personalul restaurantului. Am ciocnit în cinstea contractului încheiat, în timp ce ochii șefului căpătaseră parcă, nuanțe mai blânde.
– Felicitări, mi-a spus el, după ce evenimentul s-a încheiat. Nu doar că ți-ai păstrat job-ul, dar tocmai ai obținut o promovare!
A fost un alt miracol la care nici nu visam… o promovare despre care se discuta în firmă de foarte mult timp, dar nu se știa cine avea să fie fericitul angajat. Dacă eu m-am bucurat enorm… nu la fel s-a întâmplat cu colegii mei, cei pe care invidia îi adunase într-o echipă. Cât despre mine, am sărbătorit promovarea… unde altundeva, decât la Skyline Club, tot din Hotel Golden Tulip Times, împreună cu prietenii.
Sursa video: Golden TulipTimes
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016!
Hotelul e superb 🙂
numai bun pentru calatoriile mele in interesul serviciului, bravo echipa va felicit, un articol simplu si frumos!!!
Cand te alegi si cu o promovare, e clar ca ai avut succes si inca ceva in plus 😀 ;)) frumos hotelul, locatie deosebita…
Waw… foarte elegant și modern! Frumos articolul!
Frumos articol!
ce sala frumoasa!super si o promovare!