Recomandari saptamanale II

Recomandari saptamanale

Recomandari saptamanale II carti de citit.

Ultimul imperiuUltimul imperiu de Brandon Sanderson

citeste recenzia

„Seria Nascuti din ceata este o trilogie, la care a fost adaugat ulterior un al patrulea volum a carui actiune se petrece la 300 de ani dupa evenimentele din seria originala.
De o mie de ani oamenii n-au mai vazut soarele sau o floare, de cand Lordul Legiuitor a inceput sa conduca lumea. Omenirea e impartita in doua clase: skaa si nobili. Singurul lucru care le deosebeste este ca nobilii se nasc uneori cu anumite abilitati de a folosi metalele in actiuni ca Domolirea, Atatarea sau Impingerea. Ocazional insa imperecherea dintre clase produce un skaa cu talente de nobil; de aceea, Lordul Legiuitor ucide copiii nascuti din asemenea relatii. Uneori insa cate unul scapa cu viata. Iar Kelsier este un astfel de Supravietuitor… legendarul „Nascut din ceata“, care aduce acum speranta pentru skaa”

Cumpara carteaJocul seductiei de Johanna Lindsey

Jocul seductieiGen historical romance: citeste recenzia

Dupa ce descopera ca logodnicul pe care l-a asteptat ani intregi a tradat-o in cel mai marsav mod, disperata, Georgina Anderson se hotaraste sa se intoarca cat mai curand acasa in America, pentru a-l da uitarii si a-si lecui inima franta. Asa ca adopta solutia nebuneasca de a se imbarca la bordul navei Fecioara Anne deghizata in mus, fara sa aiba nici cea mai vaga banuiala ca va fi cu totul la dispozitia tiranicului capitan al vasului, James Mallory.
Oaia neagra a unei familii mandre si pline de firi furtunoase, chipesul capitan, fost pirat, a jurat candva ca nu exista femeie care sa-l poata prinde in mrejele casniciei. Iar asta pentru ca intreaga lui viata a fost un adevarat crai, poate cel mai renumit din Londra, fiind martor la superficialitatea femeilor maritate care abia asteptau sa-si insele sotii nestiutori chiar cu… el insusi.
Dar in largul marii, hotararea aparent nestramutata va fi slabita de o pasiune mai fierbinte ca iadul si de frumusetea temperamentalei Georgina, a carei dragoste pentru libertai-sa-mori-maineate si aventura se potriveste atat de bine cu ceea ce simte el insusi. Iar cand doua suflete-pereche se intalnesc, nici un obstacol nu poate rezista in calea iubirii.

Ai sa mori maine de Peter James

Detectivul Roy Grace este din nou in fata unui caz provocator. La Sussex, cadavrul unui adolescent este descoperit pe malul marii. In acelasi timp, Caitlinn Becket are nevoie urgenta de un transplat. Altfel, isi va pierde viata Asa ca mama ei apeleaza, in disperare de cauza, la surse ilegale. Astfel incepe incursiunea detectivului in lumea cruda a traficului de copii. Roy Grace, eroul sau, se lanseaza in misiuni pe viata si  pe moarte. Iar Peter James scrie o poveste care te tine cu sufletul la gura, demascand o mafie necrutatoare, care seamana izbitor cu realitatea.

Pretul libertatii de Olivia Goldsmithpretul-libertatii
citeste recenzia

Jennifer este o tanara desteapta, sexy si inteligenta… dar mult prea naiva pentru o lume a barbaţilor cum este cea de pe Wall Street. Ajunsa in inchisoare, complet nevinovata, abandonata de cei in care avea deplina incredere si tradata de un logodnic pentru care numai banii si faima conteaza, Jennifer descopera ca razbunarea poate fi foarte placuta cand ai alaturi niste deţinute trecute prin viaţa, pline de imaginaţie, care ii demonstreaza ca prietenia adevarata poate fi gasita in cele mai neasteptate locuri. Olivia Goldsmith ne ofera iarasi o mostra a inclinaţiei ei spre subiecte legate de batalia dintre sexe – o dovada a spiritului si umorului care o caracterizeaza”

Cumpara cartea   Printre tonuri cenusii de Ruta Sepetyscoperta_Printre-tonuri-cenusii_EPICA
                                       citeste recenzia

„Lituania, iunie 1941: Lina, o adolescenta de cincisprezece ani, fiica de rector universitar, se pregateste sa urmeze din toamna cursurile Scolii de Arte din Vilnius, si asteapta cu nerabdare vacanta de vara de dinainte. Dar, intr-o noapte, bubuituri amenintatoare se aud la usa, iar din acel moment viata ei si a familiei ei se schimba pentru totdeauna. Politia secreta sovietica, NKVD, ii aresteaza pe Lina, pe mama ei si pe fratele ei mai mic. Cei trei sunt evacuati din caminul lor si tarati in vagoane de transportat vite, descoperind curand ce destinatie au: Siberia. Despartita de tata, Lina incearca sa strecoare indicii in desenele ei, pe care le trimite in secret, din mana in mana, sperand sa ajunga in lagarul unde este el incarcerat.
In aceasta miscatoare si tragica poveste, Lina se lupta cu disperare pentru viata ei si a celor apropiati, cu singura arma de care dispune: iubirea. Dar oare iubirea este de ajuns ca s-o tina in viata?”

Misiune sub acoperire de Mallory KaneRecomandari saptamanale II

„Seducatoarea agenta Sophie Brooks investigheaza rapirea fiicei unui important om de afaceri. Chiar daca este o profesionita redutabila, membra a ultrasecretei agentii Miami Confidential.Sophie afla ca in miezul pericolului, chiar si ea are nevoie de protective. Sean Majors este ingerul ei pazitor cel de la care invata totodata si abc-dragostei.”

Gypsy Bride (Intoarcerea la Cranleigh) de Anne HamiltonGypsy Bride

Anul de gratie 1860. Familia stabilise ca Angelica sa incheie acum logodna cu cel care avea sa devina alesul inimii ei. In America, razboiul civil batea la usa. in Europa, Franta si Anglia incheiasera, in sfarsit, o pace durabila.
Apareau primele semne ale primaverii, iar sezonul de vanatoare urma sa se incheie curand… cel al vanatorii de vulpi, desigur. Pentru ca, adevarata „vanatoare” abia incepea: vanatoarea de barbati, sau, cum in mod elegant se refereau la ea cei si cele in cauza, „sezonul londonez”, cand isi faceau iesirea in lume dragalasele fete cu educatie aleasa, a caror unica preocupare era de a-si rapune prada – prin prada intelegand orice tinar bogat, bine plasat in societate si bun de insuratoare, dar nu suficient de iute pentru a scapa din bataia „pustii”

Morti pana la apus de Charlaine Harris

Recomandari saptamanale II

„Morti pana la apus este prima carte din seria Vampirii Sudului, care a cunoscut deja succesul pe numeroase meridiane ale globului. Ea ne ofera un amalgam indraznet degenuri (politist, science-fiction, dragoste), o imbinare de talent si imaginatie, umor si suspans, mister si erotism. Tanara telepata Sookie Stackhouse, eroina romanului si a intregii serii, locuieste in Bon Temps, un orasel aparent pasnic din Louisiana. si tot aici, vampirul Bill face eforturi pentru a se integra in societatea oamenilor si a fi acceptat de localnici. Din momentul in care Bill se indragosteste de Sookie, actiunea incepe sa se deruleze alert si nimic nu poate sta in calea celor doi. Charlaine Harris ne surprinde printr-o abordare cu totul originala a lumii fascinante a creaturilor noptii, precum si a relatiei acestora cu oamenii, care reusesc, mai mult sau mai putin, sa ii accepte sa traiasca alaturi. Succesul cartii se datoreaza atat stilului cuceritor al autoarei, cat si valorii autentice pe care aceasta stie sa o imprime scrisului sau. „Un autor de un rar talent.” Publishers Weekly.”

Amintiri periculoase de Mary Higgins Clarkamintiri-periculoase
citeste recenzia

„In acest nou thriller psihologic captivant, MARY HIGGINS CLARK, „regina suspansului”, il poarta pe cititor intr-o calatorie de neuitat prin tenebrele mintii umane, locul in care salasluiesc cele mai periculoase amintiri.
Avand o intriga complexa, desfasurata in permanenta la limita dintre realitate si vis, dintre taramul constientului si cel al inconstientului, povestea ne prilejuieste intalnirea cu personaje exceptionale de a caror evolutie depinde dezlegarea misterului mai multor crime adapostite de umbra trecutului.”

Clubul mincinosilor de Celeste Bradley
citeste recenzia

Recomandari saptamanale IICelebra scriitoare americana CELESTE BRADLEY a fost nominalizatain anul 2002 la prestigiosul premiu RITA, acordat in Statele Unite genului de carte romantico-istorica. Actiunea ultimei sale creatii se desfasoaraininalta societate a Londrei, in epoca in care diferentele sociale impuneau reguli nescrise, dar unanim acceptate.
O serie de caricaturi ce accentueaza trasaturile corupte ale unor personalitati marcante, publicateintr-un periodic, face furori. Insa adevarata identitate a autorului lor ramaneinvaluitain mister, fiind semnate cu pseudonimul Sir Thorogood. Unul dintre aceste extraordinare portrete satirice va declansa o puternica confruntare de forte, din care nu lipsesc Lord Liverpool, Prim Ministru al Angliei, si Dalton Montmorency, conducatorul Clubului Mincinosilor, o veritabila academie de spioni.
Pentru a afla cine este de fapt Sir Thorogood, Dalton pretinde ca este chiar el. Iar cand Clara Simpson il intalneste la un bal, este sigura ca are in fata un impostor deoarece stie exact cine se ascunde sub acest nume.
Problema prinderii creatorului desenelor este una foarte presanta si totul ar fi bine daca Dalton ar reusi sa scape de vaduva Clara Simpson care se tine scai de el… O poveste captivanta ale carei personaje se confrunta cu mari pericole, dar si cu pasiuni mistuitoare, o lectura cu adevarat reconfortanta.”