Litera Mica a pregatit multe surprize pentru copii, de ziua lor
Litera Mică a pregătit multe surprize pentru copii, de ziua lor
Pentru a celebra Ziua Copilului, Litera Mică a pregătit mai multe campanii dedicate celor mici.
Dar din dar se face carte
Astfel, pe 1 iunie , copiii care vor circula cu Taxiul cu Bomboane în București vor primi cadou cărți din colecția Tom și Jerry.
Tot pe 1 iunie, copiii din Alba Iulia vor avea ocazia să demonstreze că sunt adevărați fani ai îndrăgitului serial de la Disney Channel, Violetta. Cetatea ALBA Carolina va găzdui între orele 10.00 și 13.00 concertul Andrei Gogan, protagonista emisiunii I Love Violetta și alte evenimente dedicate fanilor, printre care lansarea a două noi titluri Litera Mică inspirate din sezonul 3 al serialului: Violetta: Jurnalul meu secret și Jurnal de vacanță.
Miercuri, 3 iunie, copiii sunt așteptați să facă schimb de cărți în Librăria Litera din București (Bd. Magheru, nr. 8-10), începând cu ora 17.00. Campania Dar din dar se face carte îi încurajează pe cei mici să aducă o carte deja citită din biblioteca lor, primind în schimb o carte nou-nouță de la Litera Mică. Copiii pot alege cărți din colecțiile Scriitori români ilustrați, Biblioteca pentru Toți Copiii, Tom și Jerry, Disney English. În plus, participanții vor avea parte și de alte cadouri și surprize din partea editurii. Cărțile strânse vor fi donate bibliotecii unei școli, astfel încât și alți copii să se bucure de lectură.
Scopul campaniilor Litera Mică de Ziua Copilului este de a încuraja lectura în rândul copiilor, de a-i familiariza cu noutățile editoriale, cu personajele cărților preferate și cu librăriile, dar și de a-i obișnui să doneze sau să recicleze cărți.
Despre Editura Litera
Litera – Un sfert de secol de cărți!
În 1989 lua ființă, la Chișinău și București, Editura Litera. S-au împlinit, așadar, 25 de ani de existență. Ani în care, cu tenacitate, cu pasiune, cu profesionalism, cu reușite majore, Litera a editat 4 300 de titluri, într-un tiraj total de 48 de milioane de exemplare. Acoperind practic toate domeniile de ficțiune și nonficțiune, Litera a reușit să se impună prin calitatea produselor sale, devenind unul dintre cei mai importanți actori de pe piața de carte