Baza de date cu firme | Promovare | Lista firme | Publicitate

Pentru succesul companiei dvs., accentul cade pe promovare – baza de date cu firme!

   Promovare, promovare, promovare – un termen destul de întâlnit în lumea afacerilor. Fără publicitate și promovare, suntem invizibili pe piață dacă dorim să furnizăm un serviciu sau să produce un anumit produs. Și în aceste condiții, cum putem să combatem golurile pe care le putem avea la capitolul marketing atunci când ne aflăm la început de drum? Nimic mai simplu: o lista firme bine structurată și detaliată se poate dovedi de un real ajutor.

   Această listă este inclusă într-o bază de date cu companii și societăți din țara noastră, dar și cu alte informatii firme de care ne putem folosi pentru a trece cu brio testul privind promovarea. Cât de utilă se poate dovedi o bază de date cu firme? Extrem de utilă: detaliile conținute sunt vitale în cazul în care nu știm cine ar putea fi interesat de produsele și serviciile noastre. Baza de date ne îndrumă exact spre publicul-țintă pe care ne putem bizui.

Informațiile disponibile prin intermediul unei baze de date cu firme

  Este foarte simplu să vă folosiți de toate aceste informații disponibile prin intermediul bazei de date. În primul rând, sunt informații referitoare la societățile și companiile care și-au dat acordul să primească oferte și invitații la evenimente de promovare, din diverse arii de activitate. De asemenea, sunt societăți în căutare de colaboratori și parteneri pentru a pune o idee în aplicare și pentru a o scoate pe piață.

  Pe lângă lista firmelor din România inclusă în baze de date, există o serie de alte detalii și informații pe care trebuie să le cunoașteți înainte de a alege să le folosiți. În primul rând, pentru toate firmele din baza de date, sunt disponibile pentru clienții care recurg la ea date de identificare care fac referire la denumirea completă a companiei, numărul de înregistrare în Registrul Comerțului, forma de organizare a firmei (dacă este SRL, PFA, SA etc.) și CUI-ul (codul fiscal).

  Odată cu aceste date de identificare care le confirmă clienților că societățile incluse sunt conforme din punct de vedere legal, mai sunt disponibile și informațiile de contact, atât de mult dorite de clienți.

   În categoria cu date de contact, sunt include informații despre adresa sediului central al companiilor, numele și date de contact ale reprezentanților societăților, informații despre locații (latitudine și longitudine), alte numere de contact, adrese de e-mail, adrese de site-uri, numere de fax etc.

   Având toate aceste informații de contact, este mai ușor ca niciodată pentru clienți să-și găsească partenerii cu care pot lega parteneriate de lungă durată. Datele de contact le conferă certitudinea că vor putea primi un feedback din partea companiilor din baza de date: invitațiile lor la campanii de promovare sau ofertele lor vor avea un răspuns, fie că sunt trimise pe e-mail sau indicate prin telefon sau fax.

  Alte informații concludente fac referire la aspecte generale, la fel de importante pentru clienți. Astfel de date au în vedere numărul de salariați al unei anumite societăți, personalul efectiv, tipul de activitate desfășurat (în funcție de codul CAEN), statutul companiei (dacă este o firma activă sau se află în procedura de insolvență), conexiunile cu alte companii (parteneriate încheiate sau în curs de desfășurare) etc. Aceste date îl ajută pe client să vadă dacă în funcție de impactul pe care vrea să-l aibă, trebuie să se adreseze unei companii micuțe, medii sau mari.

  Și informațiile financiare își găsesc un loc bine indicat în această lista a firmelor. Nu trebuie să reprezinte niciun secret pentru nimeni date precum capitalul social, capitalul străin, venitul și profiturile, datoriile și pierderile, cifra de afaceri, activele imobilizate sau activele circulate etc. atunci când o societate își dă acordul să facă parte dintr-o bază de date.

  Aceste informații îl ajută pe client să analizeze compania căreia dorește să se adreseze din punct de vedere financiar, un aspect destul de important pentru viitoarele colaborări și parteneriate. De asemenea, clientul descoperă cât de bine este văzută firma pe piață și cât poate fi profitul în urmă unei colaborări. Astfel de informații sunt prețioase în mediul de afaceri și iată că pot fi garantate de către specialiști în domeniu care se ocupă de crearea și furnizarea unor astfel de baze de date.

  Publicitatea este cheia de succes a oricărei companii, iar pentru ca dvs. să vă bucurați de toate avantajele unui renume pe piața de specialitate, Kendall Enterprise Group vă poate furniza toate informațiile și serviciile de care aveți nevoie.

2 COMMENTS

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.